onsdag 28 augusti 2013

Jag välkomnar förändringar


Det finns 3 typer av människor omkring dig.
Det finns dem som får saker att hända,
de som tittar på när saker händer,
och till slut dem som undrar vad som hände.
Vi har alla ett val. Du kan bestämma dig för
grupp du vill tillhöra och jag har alltid valt
att tillhöra gruppen som vill få saker att hända.
 
När jag valde att tillhöra den första gruppen
fick jag oxå välja att våga misslyckas. Jag kan
inte lyckas i alla situationer men om jag inte
vågar att prova kommer jag heller att utvecklas.
Ett misslyckande är egentligen att lyckas.
Jag har fått en ny erfarenhet och har blivit
lite visare på vägen. Ingenting annat händer.
Nu ser jag fram emot några spännande år på
inredningsarkitet utbildningen i Köpenhamn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar