måndag 27 april 2015

Vecka 1

Schema träning:
Måndag  Löpning, rumpa och ben
Tisdag    Yoga
Onsdag   Löpning, mage och arm
Torsdag  Tennis (3x15 situps som avslut)
Fredag    Vila för då drar vi till Malmö
Lördag    Lättare promenad
Söndag    Löpning, mage och arm

Vad gäller maten så ät näringsrik kost 3 gånger om dagen. Undvik en större måltid efter 19 och inget småätande emellan. Min choklad frossa måste väl ta ett slut här antar jag och endast läggas på helgen.

Att må bättre i själen handlar om acceptans. Acceptans av brister men också styrkor. Att kunna glädjas med andra och åt andras lycka. Att inspireras av andras och dina egna framgångar. Att aldrig jämföra!!! Jämför du går du ALLTID ut som förloraren eftersom du jämför ditt eget yttre med någon annans inre. Fokusera på dig själv, för det är bara du som kan få dig själv att bli på topp.

Denna veckan har jag bestämt mig att rensa ut i underklädeslådan. Hur många trosor finns det ofta inte där som är lite halvt uttvättade, rent utav fula och som du definitivt inte hade valt att ta på dig på din första date. SLÄNG DEM!!! Det räcker egentligen att ha 7 snygga trosor och 7 träningstrosor. Mitt val blir som oftast VictoriasSecrects läckra kollektion samt Salmings supersköna träningstrosor.

Gör dig själv och din partner en boost. RENSA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar